Wednesday 20 April 2011

my teddy bear.......


  suami yg sya cintai sepenuh jiwa dan raga saya.....walaupun dia bukan 1st love saya tapi syukur alhamdulillah dia seorng yg sgt2 baik hati kelakar dan bertanggungjwab.....
16 tahun bersama nya penuh dengan keindahan.... dia..x pernah meniggikan suara...sentiasa cuba untuk memenuhi apa juga permintaan saya dan anak2...walaupun kdg2 trpksa mengenepikan diri..sendiri.
boleh dikatakan kami bercinta selepas kawin.....mula nya sya x suka dia sebenarya........ sb as my boss dia serius giler n sume krja nk perfect....jgn ada salah...mesti nk tarik muka nya yg konon hndsome (msa tu x nmpak lagi dia ni hndsome) heeheh...saya pulak waktu tu "budak baru belajar"memang selalu buat salah dan selalu la kena marah...bertambah2 lah benci sya.....
tapi tu lah kan orng kata kalau benci orng jgn melampau nnti orng tu la yang akan kita syang.....terbukti pada saya........
cma kuar dating 2 or 3 x..pastu dia bawak jumpa mak n ayah dia...terus amik keputusan bertunang dan 8 bulan kemudian sah lah saya menjadi isteri kepada TAJUL ARIF B ISMAIL.......dan sekarang dialah MR PERFECT saya.....dan bila malam menjelma......dia bertukar menjadi TEDDYBEAR saya......

nak tau cmner dia usha usha saya?????tggu pada sesi akan datang.........byeee.....jumpa lagi.......
Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment