Friday 20 May 2011

BIARLAH LEBIH LEBIH......(khas buat HAINIFIDA BASRI)

satu malam yg dingin......hmpir2 masuk waktu solay isyak.....pintu umah saya diketuk bertalu talu...dlm hati sapa jugak la mlm2 buta ni ketuk pintu umah aku????malas nya nk bkak...almaklumla dah malam kan....faham-faham je la.....
buka la jugak...."uuuhhh budak sombng ngn maknya upernya" ingtkan sapa lahai....."pekehe ko ketuk umah aku ni mlm2 buta ni ha budak sombong??????...dh biasa ngusik budak ni ngn mak dia sekali...heehehh.....jiran n kawan baik le katakn.....x de ambik hati pun...

sembng2 le pasal katalog yg kami tgk ptng tadi......(katalog pnggn mngkok) biasalah orng ppuan kan...bukan boleh tgk katalog apa pun.....mesti nk mnyelak2 walaupun x mngoder.....

sambil nyembang2 tu...dia mnghulurkan bngkusan yg dia pgg.....saya pun ambik la n tgk...."owh!!!! cntik...bru order ko dh dpat???? saya tnya dia.....sambil mnghulurkan balik bngkusan tu pada dia.....selamba je dia jawap "ambik la".....haaaaa...nape plak....."ambik la dulu ko kan jga aku dalam pntang!".....eeehh...sya kata....."aku ikhlas la tolong...bukan nak kan balasan or apa2.



ni la presen nye


sian tgk dia...sb ank dia boleh diktakan kecik2 n dia ceasern....tu yg sya bntu tu...sb saya pun free je masa tu.....lgi plak suka je tgk ada bby kt umah dia...tu yg hari2 dtg mnyibuk kt umah dia...hahahahaaaaa.....

tq la ye my jiran...heehehh....rugi plak rasanya sb ni bby dia yg bungsu....klu x gamaknya akhir thun ni saya dapat presen dr dia lagi...heehehhh.....walaupun nmpak gayanya ni le 1st n last dpt presen dr ko......sya ada le ckit kata kata hikmah kat cni.....'SYA IKHLAS JE...TAPI KLU NK BG BIAR LA BERLEBIH LEBIH".......WAHAHAHAAAA!!!!
Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment