Monday 16 May 2011

tempahan sulung...

mnggu lepas ada sorng jran yg  mesra dgn pngilan 'KAK AS'... .. dtg umh saya dgn hajat besar katanya.bedebar debar jugak rasanya."pekehenya".x kan nk meminang kot???? ank dara saya bru 15th n ank bujang dia bru 16thn....heeheh...
rupa rupanya dia mntak tolong sya buatkan hantaran untuk ank buah dia yg nk btunang.pk punya pk sya pun setuju la.risau jugak sb x pernah pun terima tempahan dr orng lain sebelum ni.klu ada pun  buat utk diri sendiri,adik beradik n ank2 buah jer....
dalam hati sya boleh ker aku buat.....???x pe lah cba je lah mana tau kot2 diorng suka
sumer barang2 dia sediakan n  ni la hasil nya......


                                             kotak nk isi kain...belum siap lgi..yg siap pic dh tedelete..huhu


kek

                                                              bekas cincin







                                                           bekas cincin


                                                  ckolat ferraro roche

sirih junjung

alamak!!!.....tiba masa nak mampersembahkan hasil kerja pada tuannya.....bedebar2 jugak mklum la 1st tme ni.BISMILLAHHIRRAHMANIRAHHIM....

DAN alhamdulillah mereka suka n puashati ngn hasil kerastangan saya....heeheh...legaaaaa.!!!....
hari ni sya dh terima imbuhan hasil dari titik peluh sya yg pertama.waaupun x seberapa tapi puashati sb ada juga orng mnghargai apa yg sya buat.
mudah mudahan lepas ni ada la lagi tempahan yg sya terima dan mudah mudahan jugalah ini satu titik permulaan impian yg saya idamkan selama ini.......


Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment