Monday 13 June 2011

setelah 20 tahun........

1991.......tahun akhir bersama2 dengan rakan2 sek SMTAR.....lpas habis je  SPM..semua mmbawa haluan masing masing dan terputus hubungan...

tetapi dengan adanya FB ni persahabatan kami kembali terjalin....

betapa gembiranya setelah hampr 1 tahun hanya berchatting melalui FB ni akhirnya pada 12 jun 2011...kami meriuh kan SUMMIT USJ.....

tengokla pic..pic ni dan bayangkan lah betapa gembiranya kami.......



saya n tasha jalal



saya n milah



my daling n burn......dh serasi...


saya..my daling n burn...





pas penat main bowling karaoke plak


kamal..dah rupa bandi amuk


orng yg di tunggu..akhirnya sampi juga..


saya n orng kuat SMTAR 91


saya n orng kuat mangga


gembira


mari menari


mudah mudahan dgn ada nya pertemuan pertama ini akan adalah lagi pertemuan untuk kali k 2,3, dan seterusnya.......

Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment