Wednesday 6 July 2011

RMRMRMRMRMRM......


jangn la salah sangka ye...bukan la niat saya nk menunjuk2 yg saya ni bnyak duit...x bnyk mana pun....saje je just nk shre cmner MR PERFECT saya yg x de le bape bnyk sgt gaji nya tapi berjaya menguruskn perbelanjaan kewangan nya....

jadi walaupun gaji x seberapa utuk menanggung kami ank beranak dan sya ni isteri yg boleh di katakan BESAR TEKAK la juga..heehee...kami pun rasa apa yg orng lain rasa n ada.semuanya kerana kebijaksanaan MR PERFECT sya.

sebenornya ni duit utuk saya soping raya....merangkumi... dr hujung rmbut hingg ke hujung kaki saya n 2 orng ank dara sya.perbelanjaan lain x termasuk...heehee...tahun ni bdget lebih la sb ank2 pun dh besar pnjg....so brng2 pun tentu la lebih hrganya...

selalunya kebanyakn orng klu nk soping raya msti tggu gaji kan??? tapi saya x..duit dh sedia ada..ahhaahaa..betuah badan sya kan??? ye la mna x nyer duk umah senag lenang..nk je duit dh sedia ada.....(wahaahaaa) GELAK JAHAT!!!!!....

sebenrnya bukan la itu niat sya..cumanya MR PERFECT sya ni dh stndby dr awal lgi duit utuk prbelnjaan raya ni...dr awal thun dia dh asing kn duit utuk segala bdget yg diperlukan.jadi bila tiba masanya x de la terbeban sgt..maklum la dia sorng cari duit....apa nk buat kan???? kena la mnyimpan dr awal...mklum la gaji pun x besar mna..x mmpu nk kuar duit sedebuk cmtu...heehee...

apa pun tq la yg x terhingga pada MR PERFECT sya ye..sb dh mnyediakn segala keperluan utuk saya dan ank2......dia mmg perferct dlm segala hal.......dia mmng layak di gelar MR PERFECT.

i lap u la daling!!! nngheeee.....(kasi kembng ckit)....
Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment