Wednesday 6 July 2011

sejak bila eh!!!

klu sebelum ni x de la saya ni minat sgt ngn bola.tgk pun sb nk temankan MR PERFECT sya layan bola.tapi bila dia tgk  saya mcm x de perasaan je bila layan bola...diapun ubah angin.bila ada game je diapun g la lepak kt kedai mamak ngn geng2 dia....bila gol je riuhnya kedai tu ngalahkan stadium....kdg2 saya pun join sma tapi bkn lyan bola..tapi layan TEH TARIK mamak....ahaahaaa..... x kisah la dia nk lepak kedai mamak layan bola.. sekurang2 nya dapat jugak sya layan cerekarama....sb selalunya game kan hri sbtu....tv3 ada cte bes jugak yg nk di layan.....ngheeeeeeee..

tapi entah kenapa  semenjak 2 menjak ni saya rasa dh minat pulak tgk bola..lagi lagi plak skng ni HARIMAU MALAYA tgh berentap utk kelayakan WORLD CUP 2014 nnti.saya siap beli jersey lagi..ank2 pun sama..MR PERFECT saya jgn kata la mmng dh melmbak jerseynya...



                                                    jersey saya yg di beli oleh MR PERFECT


malam tadi masa tgh layan liga super final sabah VS KELANTAN  at 801 n selang seli kan ngn perak VS selangor tv 1 tetiba je ankdara sya tnya.."Klong pelik...la sejak bila ibu minat bola????
saya jawap "sejak jumpa ZAKUAN ADHA n dpt bergmbr n berpoco2 ngn dia....
klong jawap"jawapan yg dh dijangkakan....."!!

nape??? x percaya???? x caya cer tgk ni......
Dah baca , like !

0 comments:

Post a Comment